Sněhové vločky, vánoční ozdoby, sáňky a ježíšek! Jakmile se začnou množit všude na internetu, nastal čas nastartovat vánoční marketingovou kampaň. Největší svátek roku bude už za měsíc a to je ideální období na vypuštění kampaní pro online specialisty, aby ukázali nové sváteční nabídky svých značek a spojili se se svými zákazníky a followery.
Emailoví specialisté začínají tvořit a rozesílat blištivé vánoční emaily, aby vykřičeli do světa nabídky svých brandů. Zde si ukážeme pár nejvydařenějších z loňských vánoc, jistojistě vám pomůžou doladit vaše nápady na poslední chvíli! A pokud jste ještě nezačali, inspirujte se níže.
Interaktivita patří v poslední době k nejžhavějším trendům email marketingu, ideální je použít CSS animaci nebo GIF. S těmito nástroji email vyčaruje sváteční atmosféru a pocit, že vánoce jsou za dvěřmi. Úsměv na tváři vašich klientů je přesně to, co dokáže správně nastavený email s chytlavými detaily.
Použití GIFů a interaktivních prvků v emailech je skvělý způsob, jak vzbudit v odběratelech zvědavost a zájem dozvědět se více o nabídce.
Jedna z našich úspěšných značek efektivně používá gamifikaci ke správnému naladění svých klientů. Přání, která odběratelům zašlete je zaujmou například tím, že si mohou nazdobit svůj virtuální stromeček. Pro dosažení maximálního sdílení jsou odběratelé motivováni ke zveřejnění svých vánočních kreací na sociální sítích.
Předmět: Zapomněli jste na někoho? Stihněte sehnat dárek do vánoc!
Vánoce jsou převážně o obdarovávání našich milovaných. Vaši odběratelé neustále hledají nápady a podněty na vánoční dárky. Soustřeďte se na klienty, kteří shání dárky na poslední chvíli a ocení pomoc při rychlém výběru. Předmět je chytlavý a text přímo koresponduje s jasným CTA. Navíc kromě obrázků nabízí email i video s dalšími informacemi.
Předmět: Veselé vánoce & výprodej zimy
Vánoce s sebou přináší konec roku a jsou ideální příležitostí k poděkování odběratelům a klientům. Dokažte svou vděčnost a pošlete kreativní emaily, které nemusí prodávat, ale prostě poděkují zákazníkům za úspěšný loňský rok. Zároveň v emailu můžete propagovat nadcházející povánoční výprodej. Značka zvýrazní nabídku v pre-headeru a použije atraktivní obrázky na zvýšení prodeje.
Předmět: Dnešní vánoční nabídka je… doladění detailů!
Nyní se zaměřte na samotné předvánoční dny. Použijte jasně srozumitelné předměty, které nabízejí každý den něco nového. K tomu vám mohou dopomoci odpočítavající hodiny, vytvoříte tak pocit urgentnosti, který vybízí ke kliknutí. Nabídky jsou různorodé, zárověň chytlavé a využívají správný poměr obrázku a textu