Reklama PPC (Pay-per-click) je dnes hojně užívaná forma digitálního marketingu. Je levná a dokáže přinést překvapivé výsledky.
Díky vlastnosti PPC generovat nové zákazníky už skoro neexistují eshopy a B2B společnosti, které by ho nezařadili do své marketingové strategie.
Pokračovat ve čtení
V email marketingu je hlavní zásadou neposílat spam. A já pojem spam chápemu v obecnější rovině. Chápu ho nejen jako nevyžádanou poštu, ale také jako poštu, kterou si příjemce třeba vyžádal, ale která mu nepřináší žádnou dodatečnou hodnotu. Je mnoho způsobů, jak to dělat, ale dnes se s vámi podělím o svoji zkušenost z kvízu.
Pokračovat ve čteníSněhové vločky, vánoční ozdoby, sáňky a ježíšek! Jakmile se začnou množit všude na internetu, nastal čas nastartovat vánoční marketingovou kampaň. Největší svátek roku bude už za měsíc a to je ideální období na vypuštění kampaní pro online specialisty, aby ukázali nové sváteční nabídky svých značek a spojili se se svými zákazníky a followery.
Pokračovat ve čtení