Zvýšení tržeb díky optimalizaci kanálů PPC

Eshop s přírodní kosmetikou a doplňky Herbatica.cz a její slovenská pobočka se na nás obrátily s žádostí o pokročilou optimalizaci kanálů Adwords a Sklik. Jako pro většinou běžných uživatelů, pokročilé nastavení kampaní v těchto médiích je složité. V tuto chvíli jsme nastoupili my, tak aby kanály přinášely pro klienta kýžené zisky. Chcete vědět, jak optimalizace PPC kanálů snížila PNO na třetinu a zvýšila tržby?
Stačí pokračovat níže.

Jak jsme postupovali?

Analyzovali jsme nabídku eshopu a stávající kampaně na PPC
Na základě A/B testů jsme upravili stávající kampaně a navrhli nové
Optimalizovali jsme nastavení jednotlivých kampaní pro lepší výsledky

Analýza stávajících kampaní a navržení nových

Klient měl nastaveny základní kampaně, které odvodil ze své nabídky produktů. Pro zvýšení tržeb a dobrý poměr nákladů a obratů je však potřeba pokročilého nastavení a vytvoření efektivních kampaní, jakými jsou například Brandová reklama či Shopping Ads využívající Google Merchant Center. Po domluvě s klientem jsme tyto kampaně spustili a začali testovat jejich výkon.

Postupná optimalizace sestav

Rozhraní Adwords a Sklik nabízí širokou paletu nástrojů pro optimalizování vašich reklam. Od důsledné práce s klíčovými slovy, přes vytvoření sdíleních rozpočtů a produktivních strategií nabídek za zobrazení reklam až po A/B testování jednotlivých druhů reklam – ve vyhledávací síti či v obsahové. To vše jsme pro Herbaticu udělali, tak abychom dosáhli cílů stanovených klientem.

Pokročilý remarketing

Kromě výše zmíněných kampaní a sestav je základem pro dobrý výkon reklam mít remarketingové, respektive retargetingové kampaně. Pomocí cílení reklam na lidi, kteří obsah stránek či reklamu Herbatica viděli, jsme snížili náklady a zároveň zvýšili počet konverzí. Dobrých výsledků těchto kampaní jsme dosáhli mimo jiné tím, že jsme využili veškerý potenciál práce s nastavením těch správných publik. Reklamu, tak opravdu viděli jen ti lidé, které to zajímalo.

Celkové výsledky

  • Snížili jsme PNO z 79% na 17% (od 3.2018 do 6.2018)
  • Snížili jsme cenu za konverzi z 490 Kč na 145 Kč
  • Zvýšili jsme průměrnou hodnotu konverze z 590 Kč na 850 Kč
  • Zvýšili jsme o desítky procent konverzní poměr
Zaujali Vás naše výsledky? Máte zájem o bezplatnou analýzu PPC? Neváhejte nám napsat.
Nebo rovnou zavolejte na 773 101 157
Máte zájem si prohlédnout jiné případové studie? Vyberte si z jakého odvětví.

MenuX