B2B email marketing

B2B marketing je vždycky výzva, jelikož každý klient potřebuje jiné řešení specifické jeho trhu. Skupina BTL Industries pořádá množství webinářů k podpoře prodeje a potřebovala celý systém co nejvíce zautomatizovat a zpříjemnit pro uživatele

Jak jsme postupovali?

Zautomatizovali jsme notifikace při vyplnění formuláře
Preventujeme, aby přihlášení na akci zapomněli
Přihlášení automaticky propadnou do emailové databáze

Automatizace přihlášení k webináři

Nastavili jsme, aby se po vyplnění formuláře odeslala notifikace na Sales oddělení. Registrujícím se odchází děkovný email s možností uložit si událost do jejich kalendáře, aby na ní nezapomněli. Kontakt se zároveň uloží automaticky do databáze a stává se součástí emailových kampaní

Automatizace reportování

Sales oddělní má neustálý přehled, kdo se na který webinář přihlásil. Systém navíc zjišťuje, zda se uživatel nepřihlásil na nějký webinář už v minulosti a je tak schopen rozlišit, zda se jedná o nový Lead, nebo zda jde např. již o zákazníka.

Celkové výsledky

  • Za půl roku provozu se přes naše stránky registrovalo přes 1400 leadů
  • Návštěvnost Webinářů se díky notifikacím uživatelů zvýšila o 19 %
  • Díky okamžitým notifikacím Sales oddělní se zlepšila práce s potenciálním zákazníkem
  • Zvýšení míry otevření navazujících email marketingových kampaní z důvodu aktuálnosti kontaktů o 26 %
Zaujali Vás naše výsledky? Máte zájem o bezplatnou analýzu vašeho emailingu? Neváhejte nám napsat.
Nebo rovnou zavolejte na 773 101 157
Máte zájem si prohlédnout jiné případové studie? Vyberte si z jakého odvětví.

MenuX