Jak posunout svůj email marketing? Zkuste kvíz.

Publikováno 15.02.2019 by Petr Havlíček v Emailing

V email marketingu je hlavní zásadou neposílat spam. A já pojem spam chápemu v obecnější rovině. Chápu ho nejen jako nevyžádanou poštu, ale také jako poštu, kterou si příjemce třeba vyžádal, ale která mu nepřináší žádnou dodatečnou hodnotu. Je mnoho způsobů, jak to dělat, ale dnes se s vámi podělím o svoji zkušenost z kvízu.

Pokračovat ve čtení

Příklady vánočních prodejních emailů k vyšperkování vašich svátečních emailových kampaní

Publikováno 18.09.2018 by Petr Havlíček v Emailing

Sněhové vločky, vánoční ozdoby, sáňky a ježíšek! Jakmile se začnou množit všude na internetu, nastal čas nastartovat vánoční marketingovou kampaň. Největší svátek roku bude už za měsíc a to je ideální období na vypuštění kampaní pro online specialisty, aby ukázali nové sváteční nabídky svých značek a spojili se se svými zákazníky a followery.

Pokračovat ve čtení

Jaká data se hodí pro email marketing a jaká zahodit?

Publikováno 18.09.2018 by Petr Havlíček v Emailing

Jsem Petr Havlíček a vytvářím email marketing pro největší společnosti v České republice. Stále velké procento firem posílám svým zákazníkům klasický newsletter „co sklad dal“, čímž v očích příjemců tento důležitý marketingový kanál – který na pomyslném koláči zisků může mít až třetinový podíl - degraduje na pouhý spam. Abych toto zvrátil a ukázal, že i newsletter můžete mít rádi (jako banku), rozhodl jsem se psát tento blog.

Pokračovat ve čtení

Co jsou media query

Publikováno 18.09.2018 by Petr Havlíček v Emailing

Technicky, media queries jsou komponentou kaskádové stylu (CSS), kterým se kódují weby a newslettery. Prakticky nejsou ničím jiným než podmínkami, kterými v HTML kódu značíme, co se má stát „když“. Např. můžete zadat, že pokud je šířka displeje pod 400px, posuň obsah z červeného obdélníku pod všechny ostatní. A popř. obsah v červeném obdélníku přeskládej tak, aby fungoval i naležato.

Pokračovat ve čtení

Jak nastartujete svuj e-mail marketing

Publikováno 09.04.2017 by Petr Havlíček v Emailing, Sociální sítě, PPC

Vlastní opečovávaná databáze je základ, ale pokud se chcete s Vaším email marketingem posunout, musíte se zaměřit na sběr
nových kontaktů. Nejenže při každé rozesílce ubyde v databázi pár duší a krátí se Vám databáze, ale – a to především – noví
odběratelé jsou aktivnější a snáze je přesvědčíte k (další) útratě.

Pokračovat ve čtení

Chcete případové studie a ukázky?

MenuX